DIY ΑΝΤΙΔΡΩΤΙΚΗ ΚΡΕΜΑ ΜΕ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ!!!!

Πολύς λόγος γίνεται τα τελευταία χρόνια για την χρήση των κάθε είδους αντιδρωτικών κρεμών, roll-on ή σπρέι στην περιοχή της μασχάλης, έχοντας κάποια από αυτά ενοχοποιηθεί ακόμα και για καρκίνο του μαστού στις γυναίκες. Μένει ωστόσο στα επόμενα χρόνια να αποδειχθεί αν αυτό ισχύει, μα προς το παρόν καλό θα ήταν να μπορούσαμε να χρησιμοποιήσουμε κάτι δικό μας....Γι'αυτό και εγώ, έχω να καταθέσω την δική μου DIY αντιιδρωτική κρέμα που μάλιστα έχει φανταστικά αποτελέσματα! 

Πρώτα όμως θα σας πω  πώς την ανακάλυψα! Και η ιστορία έχει ως εξής....
Μια μέρα όπως όλες τις άλλες,  μου τέλειωσε εντελώς αναπάντεχα και απροσδόκητα η οδοντόκρεμά μου! Και φυσικά έγινε πανικός! Το πήρα πατριωτικά το ζήτημα και αποφάσισα - με όλα όσα είχα διαβάσει στο ίντερνετ- να φτιάξω δική μου! (πατήστε εδώ να δείτε πώς φτιάχνεται) Δυστυχώς όμως, λόγω έλλειψης χρόνου και καθότι βιαζόμουν υπερβολικά, τα υλικά για την οδοντόκρεμα τα έβαλα στο φλυτζανάκι του καφέ, το οποίο και ξέχασα...στο μπάνιο! (εντάξει μην βρίσετε κιόλας, βιαζόμουν λέμε!). 
Την επόμενη μέρα που σηκώθηκα, τα υλικά είχαν γίνει πιο παχύρρευστα φτιάχνοντας μια συμπυκνωμένη "πάστα". Σκέφτηκα λοιπόν να το χρησιμοποιήσω ως αντιιδρωτικό μια και το είχα ήδη μπροστά μου, αφού μάλιστα είχα βάλει σόδα μέσα που είναι και για τις μυρωδιές και το αποτέλεσμα -ω του θαύματος- ήταν εκπληκτικό! Οχι μόνο δεν μυρίζει τίποτε, μα μένω δροσερή και φρέσκια σαν να έχω κάνει μπάνιο για πάνω από 12 ώρες! Τόσο που αναρωτιέμαι μήπως έχει πάθει κάτι η όσφρησή μου (ξέρετε, όπως τα αρώματα που δεν τα μυρίζουμε μετά από ένα ορισμένο διάστημα)...
Τα υλικά δε, που χρησιμοποίησα είναι πολύ απλά και οικονομικά και είναι τα εξής:
  • 1 κουταλάκι σόδα
  • 3-4 σταγόνες λεμόνι
  • λίγο λάδι, κατά προτίμηση αμυγδαλέλαιο ή ηλιέλαιο για να μην αφήνει λεκέδες), τόσο ώστε να γίνει παχύρρευστο το μείγμα 
  • προαιρετικά, αν θέλετε να έχει την δική του μυρωδιά, μπορείτε να προσθέσετε 1-2 σταγόνες αιθέριου ελαίου της αρεσκείας σας
Ανακατεύετε καλά με ένα κουταλάκι και είστε έτοιμοι! Το βάζετε σε καθαρή -εννοείται- μασχάλη όσες φορές την ημέρα εσείς θέλετε και κρατάει απίστευτα πολύ! Παίρνετε στα δυο δάχτυλα μια ικανοποιητική δόση, την τρίβετε ώστε να απλωθεί στο εσωτερικό των δαχτύλων και απλώνετε σ'όλη την επιφάνεια τινάζοντας την περίσσεια ποσότητα αν υπάρξει και αυτό ήταν! Καλή εφαρμογή και θα με θυμηθείτε!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις