10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΚΑΙ...ΜΕΤΑΦΡΑΖΟΥΝ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ!!


Τελικά νομίζω πως οι γυναίκες και οι άντρες σε τούτο τον κόσμο, δεν μιλούν την ίδια γλώσσα!
Και για όποιον ισχυριστεί το αντίθετο,
ιδού η απόδειξη: 10 φράσεις ή σκέψεις της γυναίκας και πώς τις μεταφράζει ο άντρας!


               
εκθέτω τις απόψεις μου = ωχ! κρεβατομουρμούρααα!

θα κάνω μάσκα προσώπου  = πάλι θα βάλει ασβέστη!

θέλω πεντικιούρ-μανικιούρ  = πφ! χάσιμο χρόνου!

έχω πονοκέφαλο....  = κατάλαβα! πάλι δεν έχει σεξ!

πάω να πάρω ρούχα!   = αχ πονάει η τσέπη μου!

και γιατί ντύθηκες στην τρίχα; = Χμ, Ζηλεύει πολύ!

λέω τα προβλήματά μου.... = αμάν! όλο γκρινιάζει!

είμαι όλο γλύκα γιατί σ' αγαπώ =χμ! κάτι θέλει αυτή.....

αγάπη μου, πάω για καφέ! =  με φίλη σου ή...με φίλο;;;

είμαστε γεννημένοι ο ένας για τον άλλο!=φτου! Γάμο θέλει!!!!





Εχετε ακόμα αμφιβολίες;;;;;

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις