10 ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΛΕΝΕ ΟΙ ΑΝΤΡΕΣ ΑΛΛΑ...ΤΑ ΕΝΝΟΟΥΝ ΑΛΛΙΩΣ!!!







  • Αγάπη μου, έχω μίτινγκ απόψε έως αργά!  =  .....με την ερωμένη!
  • Πάρε να βάλεις κάτι πιο ωραίο = πώς ντύθηκες έτσι σαν καμπαρετζού;
  • Λατρεύω την μητέρα σου και το ξέρεις = αυτό και αν είναι ψέμα!!!!
  • Μωρό μου είσαι πανέμορφη απόψε =  να πω κάτι ο δικός σου να γλιτώσω την γκρίνια!
  • Δεν σου κάνω συχνά δώρα και σήμερα αποφάσισα πως το αξίζεις =   για να θολώσω τα νερά....
  • Μμμμ, μωρό μου το φαΐ σου είναι υπέροχο! = Φτου! Πώς καταπίνετε τώρα αυτό;
  • Αν θέλεις βγες με τις φίλες σου δεν έχω πρόβλημα.....= μπας και βγω και εγώ με τους δικούς μου!
  • Όχι γλυκιά μου, δεν πήρες γραμμάριο  =  σιγά μην στο πω και τ'ακούσω πάλι!
  • Δεν λέω Σ'αγαπώ γιατί προτιμώ να το δείχνω με τις πράξεις... = 1) σιγά μην σου πω και πάρουν τα μυαλά σου αέρα  ή    2) σιγά μην βγω παντρεμένος με το έτσι θέλω!!!
  • Θα είμαι δίπλα σου για πάντα = θέλω αλλά δεν ξέρω αν τελικά θα το κάνω!!!!


Και μετά λένε πως οι γυναίκες είναι οι περίεργες!!!


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις