Τ'ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ. (1Η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)

 ΦΩΤΟ της εβδομάδας

 




ΣΤΙΧΟΣ .....της εβδομάδας


Δεν έχω αστέρια να σου χαρίσω
ούτε φτερά να πας ψηλά
μόνο δυο χέρια να σε κρατήσω
και μια καρδιά να σ'αγαπά



ΑΝΕΚΔΟΤΑ της εβδομάδας

--Γιατί δεν πας σχολείο  αγάπη μου;
--Γιατί  βρε μαμά, η δασκάλα μας δεν ξέρει τίποτα!
--Γιατί το λες αυτό χρυσέ μου;
--Να, προχθές ρωτούσε εμάς να τις πούμε τι είναι το ουράνιο τόξο!

***

Ο δάσκαλος στον μαθητή του:
--Τι έκαναν παιδί μου οι Εβραίοι όταν πέρασαν την Ερυθρά θάλασσα;
--Άπλωσαν τα ρούχα τους να στεγνώσουν κύριε!

***

Δάσκαλος:
--Μπορείς να μου πεις Γιάννη παιδί μου, γιατί οι μέρες είναι μεγαλύτερες το καλοκαίρι και μικρότερες το χειμώνα;
--Γιατί το καλοκαίρι διαστέλλονται από τη ζέστη και τον χειμώνα συστέλλονται από το κρύο κύριε!

***

Ο μικρός Πετράκης, γύρισε σπίτι του  γεμάτος χαρά
--Έμαθα κάτι πολύ χρήσιμο σήμερα μπαμπά....
--Αλήθεια γιε μου; Τι έμαθες δηλαδή;
--Πως οι μπαμπάδες των άλλων παιδιών, τους δίνουν διπλάσιο χαρτζιλίκι από ότι εσύ σ’εμένα!



ΛΟΓΙΑ ΣΟΦΑ….

Malinconico Autunno"Ο χρόνος είναι χρήμα με το οποίο αγοράζεις ή την αιώνια ζωή ή την αιώνια κόλαση"


«Ο αέρας φουσκώνει τα πανιά και η ξιπασιά τους ανόητους»


«Η αρετή έχει πολλούς δασκάλους, μα λίγους μιμητές»

«Καμιά προσποίηση δεν μπορεί να ομορφύνει το γέλιο ενός κακού ανθρώπου»


ΒΙΝΤΕΟ της εβδομάδας

Λίγα λεπτά πριν.....την καταστροφή!

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις