Τ'ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ (2η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)

ΛΟΓΙΑ ΣΟΦΑ.....


Friends Forever

Δεν φοβάμαι όσους με μισούν.
Αυτοί δεν μπορούν να περάσουν την ασπίδα μου.
Φοβάμαι όσους αγαπώ, 

γιατί γι' αυτούς έχω βγάλει την πανοπλία μου...
Αν αυτοί αποφασίσουν να με χτυπήσουν
μπορούν να με σκοτώσουν...


(Αλκυόνη Παπαδάκη)



ΦΩΤΟ....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ






ΣΤΙΧΟΣ ...ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Τα μάτια σου είναι θάλασσα
και όποιος θα ταξιδέψει
πρέπει να το σκεφθεί καλά 
γιατί....θα κινδυνέψει.


Στα δυο γαλάζια μάτια σου
κρέμεται η ζωή μου
και αν θα πεθάνω θα'σαι εσύ 
μικρή μου η αφορμή μου





ΑΝΕΚΔΟΤΟ.....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


O Τοτός γυρίζει από τις εξετάσεις αισιόδοξος:
"Πώς τα πήγες σήμερα αγόρι μου;" τον ρωτάει ο πατέρας του.
"Πολύ καλά μπαμπά! Περιμένω με αγωνία τα αποτελέσματα" 
"Επιτέλους παιδί μου! Μήπως μπορείς να υπολογίσεις πάνω κάτω, πώς τα πήγες; Τί είδους άνθρωπος ήταν ο εξεταστής σου;"
"Πάντως σίγουρα ήταν πολύ θρήσκος! Κάθε φορά που απαντούσα σε μια ερώτησή του, κοίταζε τον ουρανό, έκανε το σταυρό του και έλεγε: "Ελα Χριστέ και Παναγία!"



ΒΙΝΤΕΟ.....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


Πραγματικά τρελαίνομαι και ξεκαρδίζομαι στα γέλια με τα απίστευτα καμώματα των μικρών μας τετράποδων!  Απολαύστε και εσείς 9:30 λεπτά απίστευτου γέλιου!















Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις