Τ'ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ (3η ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ)





ΦΩΤΟ....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Χειμώνιασε ή ...ιδέα μου είναι;







ΣΤΙΧΟΙ.....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ


Δε θέλω να τα ξαναδώ
τα μάτια σου κλαμένα
πες μου τόνε τον πόνο σου 
να κλαίω εγώ για σένα....


*********

Είναι μεγάλος θησαυρός 
μικρή μου  καρδιά σου, 
χαρά  σ'ατόν που η μοίρα του
γράφει να ζει κοντά σου!

*********

Το ξέρεις ότι σ'αγαπώ
μη με ρωτήσεις πόσο,
γιατί δεν έχω την σωστή
απάντηση να δώσω...






ΛΟΓΙΑ ΣΟΦΑ.....

Εμπειρία είναι μια τσατσάρα που σου δίνει η ζωή αφού χάσεις τα μαλλιά σου....


Καταλαβαίνεις ότι γέρασες, όταν τα κεράκια στην τούρτα είναι πιο πολλά από αυτήν....


Οι νέοι θέλουν να είναι πιστοί μα δεν τα καταφέρνουν και οι γέροι θέλουν να είναι άπιστοι μα δεν μπορούν!

Τακτ είναι να θέλεις να κάνεις τον επισκέπτη σου να αισθάνεται σαν στο σπίτι του, όσο και αν θα ήθελες να ήταν εκεί!




ΑΝΕΚΔΟΤΑ .....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

- Πριν γεννηθεί το μωρό μας, η γυναίκα μου ήθελε να το βγάλουμε Δημήτρη και εγώ Γιάννη.
- Και τελικά πώς το βγάλατε;
- Μαρία!


Δυο φοιτητές κάθονται στην πλατεία Συντάγματος και συζητούν
-Και δεν μου λες....πώς την βγάζεις τώρα με τα χρήματα;
- Α μια χαρά!
- Α ναι; Πώς και έτσι;
-Να, γράφω!
-Δηλαδή;
-Είμαι συγγραφέας. Και εσύ; Πώς ζεις Γιάννη;
-Α και εγώ γράφω!
-Αλήθεια; Τί γράφεις;
-Γράφω στην μητέρα μου κάθε βδομάδα να μου στείλει λεφτά!





ΒΙΝΤΕΟ....ΤΗΣ ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ

Αυτό που θα δείτε ονομάζεται 3d street art,δηλαδή τρισδιάστατη ζωγραφική δρόμου και πραγματικά μας αφήνει άφωνους από την αληθοφάνειά της. Δεν υπάρχει περίπτωση να πιστέψετε πως αυτό που βλέπεται στην μέση του δρόμου είναι ψεύτικο και απλή ζωγραφική!!! Απολάυστε το!




Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις